Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea - 23 mars 2010 11:11

Hej alla glada!

Ja nu har jag lagt bud på ett hus hemma på remmen.. Nu får jag hålla tummarna att byborna vill att man flyttar hem eller om de bara är ute efter pengar.. Jag gissar på de sista alternativet.

 

På jobbet har man blivit omplacerad så nu ska jag på ett nytt ställe.. Så sitter cheferna och säger att de är inga stora förändringar.. Va är vi för något då fia med knuff gubbar som man bara flyttar runt??

För mig blir de ju en stor förändring men de kanske inte räknas..

 

Igår fick ja höra något väldigt roligt..

-Kosnören=skosnören*hihi* gud va jag skratta..

 

Jag vill ut och dansa men jag vill ha mina brudar här.. kan ni inte komma hem Carro och Linda så vi kan ut och festa lite??

 

Kramen

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards