Alla inlägg under december 2008

Av Linnea - 30 december 2008 11:23

Ja idag är jag ledig så jag tänkte upp på bäckedal och planera fram ett schema för mig så jag kan börja plugga lite iställe för jobba efter som jag är så less på mitt jobb..


Men nej då dom har ju jul lov... ibland tänker man inte långt*ler* så nu vet jag inte vad jag ska hitta på för de va de viktigaste som jag skulle kolla upp idag*tipist*

Men jag ska väl ut och rida i alla fall.. Mamma och Agneta skulle in på Sandbacken och rida så jag ska väl oxå rida dit och träna lite..


fast just nu är de en film som ja vill se på tv...


pöss pöss

Av Linnea - 29 december 2008 12:31

Den som inte jobbar röd dagar ska vara glad men sånna som mig får jobba tre helger på en vecka*jippi*

Men Jul har varit mysig  i alla fall.. I nyår vet jag inte vad vi ska hitta på jag jobbar delad tur så jag slutar 20:00 så min man kanske har hittat på något själv skulle inte bli förvånad om de va så men de hoppas jag inte i alla fall..


Som de känns nu så vill jag fira in nyåret själv med min sambo och bara ha de mysigt och lugnt..

Vill att du kommer hem nu carro så vi kan umgås lite*ler* känns så tomt på vänner att hälsa på här hemma i sveg..


nu ska jag i väg och jobba lite igen..


pöss pöss


Av Linnea - 23 december 2008 11:02

Ja brudra jag vet att ni saknat mig men de har varit så skönt att slippa sitta med dumburken.. Ni vet ju hur jag är.. vilket jag varna er för i början*ler*


Igår hade vi en jätte mysig dag hemma på Remmen i Larsbacken. Vi åkte madrass i flera timmar och hundarna sprang upp och ner med oss hela tiden så de va helt slut när vi kom hem*ler*


Mys på Remmen


Sökning efter Minja


Minja Försvann efter Yoko hitta henne hoppandes i ett dike som hon inte tog sig upp ur... Inte lätt att ha korta ben...



Yoko i full fart...


Minja Tätt efter


Yoko hjälper mig att dra upp mattan


Och när vi åkte hem så va Natalie så himla trött så jag sa att vi kunde baka pepparkakor idag iställe..-NEJ blev responsen jag som tänkte vara snäll*leR* så innan middagen blev de pepparkaksbak oxå*ler*


Såg Carros lilla bebbe idag så himla söt fast den är så himla liten än. Natalie tyckte de va konstigt att man inte såg så bra*skrttar* Hon tycker som dig Carro..


Nu ska jag ut och fixa sista julklappen till Brorsan.. vet inte vad jag ska hitta på..


pöss pöss i massor

God jul Alla Mina Vänner!!!

Av Linnea - 6 december 2008 10:20

Gud va jag saknar min älskling... Konstigt de är men de är väl för att man älskar den personen såå himla mycket...


Han har verkligen slitit med mig sista månaderna.. jag har varit så himla dum och otrevlig. inte uppskattat honom tillräkligt för allt han har gjort för mig när jag slitit så ont med mig själv..


Jag va till  psykologen i tisdags och jag bröt ihop totalt.. jag bara gröt i 1 timme.. prata om allt som jag känner.. och sen har veckan känts mycke bättre.. jag har uppskatta min söt mycke mer och jag har kännt ett lugn i hela kroppen efter tisdagen...


Så till min SÖT... jag älskar dig och du är mitt allt och de vill jag aldrig att du ska behöva tvivla på!!

pusssar i massor


svar på kommentar som jag tagit bort:

Till dig som tycke jag är en dålig och negativ människa ska nog tänka dig för. Alla kommer att gå igenom en sådan period i sitt liv.. Jag har i alla fall gjort något åt de.. och de får mig att må bättre.. glad att jag inte har dig som sambo eller vän.. tycker synd om dom personerna i din närvaro...

Ovido - Quiz & Flashcards