Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Ja nu skriver ja Millan!!!!

Av Linnea - 27 november 2009 09:29

Ja de har hänt mycket sen jag skrev sist. Vi har rivit en vägg i hallen hemma och sen har vi tapetsera hela hallen uppe och trappen. riktig nöjd är jag men jag har inte lagt upp några bilder på datorn än så ni får se dem sen.

Jag har även slaffat en kissekatt som heter Harry han är så söt. Så nu är inte krille ensam herre i huset han har fått en kompis av samma kön*ler* Men Harry är mammas pojke ändå'*ler*


Just nu sitter jag i skolan och har SvB och blev just klar med min andra artikel till våran skoltidning.. jippe känns som man går i ettan igen när man skriver de men men...


Jag ska försöka bättra mig med bloggandet men när man väl är hemma har man ingen större lust att sitta vod datorn*smile*


pöss på er!! kommer bilder sen!!

 
 
Millan

Millan

30 november 2009 00:06

Ja vad kul att du skriver nån gång :)
Lägg upp bilder på tapeterna sen, ska sova nu. ses på jobbet i veckan. Kram! / Millan

http://www.millanohinkas.blogspot.com

 
Northtwig

Northtwig

30 november 2009 17:37

Det var inte en dag för tidigt med uppdatering!
Coolt att du döpt katten till Harry...Jag saknar en Harry. Har en Hermione, Hedwig och en Ginny. Bara Harry kvar för att göra Potter-ensembeln komplett :-)

http://northtwig.blogg.se

 
linnea

linnea

6 december 2009 11:42

Jag heter okcå Linnea

http://Linneasfashion.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 23 mars 2010 11:11

Hej alla glada! Ja nu har jag lagt bud på ett hus hemma på remmen.. Nu får jag hålla tummarna att byborna vill att man flyttar hem eller om de bara är ute efter pengar.. Jag gissar på de sista alternativet.   På jobbet har man blivit omplacerad...

Av Linnea - 16 december 2009 17:27

Ja nu har jag varit och tagit sprutan och de gick väl smärtfritt. Mamma ville att jag skulle ta den så jag gjorde de för lilla mamma. Måste tänka på att hon börjar bli gammal*ler*(bara skoja mamma) Nu är de bara två dagar kvar på skolan sen så sl...

Av Linnea - 10 december 2009 21:27

Jag hatar verkligen när det är stressigt de är oki med lagom stress men nu är det för mycket. Nu vill jag bara att skolan ska vara klar och att någon ersätter mig som kassör i föreningen så jag bara har jobb och familj att bry mig om.. De har var...

Av Linnea - 6 december 2009 20:27

Harry när han hade varit här en dag.. kom underfund med att man kunde sitta i blomman*ler*    God natt på er  och hoppas ni haft en trevlig helg!!   ...

Av Linnea - 6 december 2009 20:12

    Så här såg våran trapp och hall ut innan vi började vårat lilla projekt. Riktigta skabbigt om jag får säga det själv.          Gjorde ett försök att få de se lite bättre ut men ingen större lycka...   Så här blev det bit för bit*le...

Ovido - Quiz & Flashcards