Alla inlägg under september 2009

Av Linnea - 15 september 2009 22:22

Ja de va ju ett tag nu igen jag är hopplös och jag tål inte riktigt datorn. Jag har nog av den när man

pluggar, bokför och allt annat man måste göra..

 

De har inte hänt så mycket har börjat skolan igen och de har rullat på bra.. Vi va upp till Fulufjäll med skolan och vi gick över sveriges högsta vattenfall. de va lite häftigt*ler* lilla yoko va oxå med och hennes nya kompis som heter neo och är tax*asg* snacka om korta ben dom syntes knappt*asg igen*

 

På torsdag kommer mina brudar och jag längtar så.. Då måste vi gå på nyan och fika lite och strosa på sveg

en sväng om lilla Nova godkänner de då víll säga*ler*

 

nu ska jag på WC och göra mina behov*smile*

 

pöss och hej leverpastejCool

Ovido - Quiz & Flashcards