Alla inlägg under februari 2009

Av Linnea - 21 februari 2009 18:28

Mådde si och sådär i morse när jag vakna och va ute i stallet.. så jag fundera flera ggr på att ringa svegskrogen och säga att jag inte kunde komma och jobba. men jag bet ihop och jobba endå.. Men jag hade lust att vända när jag kom upp i korsningen, för gissa hur många bilar de va på parkeringen och sen när jag kom in så var det smockat med turister som va sur och grining för de inte fått sin mat... Jippi så jag och slängde mig in i arbetet.. vi halv fyra börja det avtog med folk.. men tror ni att dom plockar undan efter sig... Nä för deras mamma jobbar nog där.. trodde de i alla fall... kl halv fem va vi i kapp med alla disk och allt annat som behövdes göras.. När jag va på väg hem så längta jag efter flygandejacob... men nej då inte hade chrille laga den maten.. pankis.. va besviken jag blev..

-ja men jag viste inte när du skulle komma hem...

Vad va det för ursäkt jag kunde väl äta när jag kom hem...


Ja ja nu sitter jag här och har kollat igenom en massa åt föreningen för i morgon är det års möte oxå.. inte någon mat har jag ätit än heller*pust* Ja måste verkligen röra på min häst i kväll oxå... Gissa va jag ska somna gott i kväll om jag kommer ner i varv vill säga.. börjar få lite problem med de nu igen.. skärpning Linnea Häger...


pöss pöss ha en trevlig helg allesammans!!!

Av Linnea - 19 februari 2009 10:00

Hej!!!


jajaja jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte orkat skrivit..

Jag har i alla fall börjat skolan och pluggar 50% fram över till nästa jul.. det är ganska kul men jag hoppas mitt minne är bättre nu än va det va i gymn*ler*

sen vet jag inte vad jag vill plugga till...


Här hemma är det som vanligt livet rullar på.. men i april ska jag iväg och tävla med Alice i dressyr så de håller vi på att tränar inför nu lite svart bara för det är så mycket snö så man kan inte träna dressyr så bra.. men det går väl som det går..


I morgon åker minja hem.... Gud det komme bli så tomt utan henne... det känns faktiskt väldigt jobbigt att hon ska åka.. Och lilla Yoko blir ensam här hemma:(


Lilla Minja


Yoko blir själv:(


I mars ska vi ut på en liten sväng i norr jag och Linda.. vi ska åka och hälsa på carro barro*ler* dt ska bli jätte roligt..


Nu ska jag slappa ett tag i soffan och elda lite det börjar bli kallt här hemma.. börjar jobba kl 15 inget ja ser fram imot..


pöss pöss

Ovido - Quiz & Flashcards