Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

tjihej!!

Av Linnea - 11 mars 2009 11:53

Nu åker vi snart till carro det ska bli så himla roligt att komma och hälsa på henne.. sen ska jag hälsa på lilla minja,anne och hans oxå..

Vet inte när ja skrev sist men men.

Det har varit ganska lugnt här hemma man har pysslat,jobbat,tränat m pollen,skolan och hunden jo sen har jag rört lite på gubben min oxå*ler* Dagarna bara susar förbi nu som  det känns snart har halva mars gått.. Jo och idag fyller min lilla syster myndigt... när hände detta.. min lilla millis har blivit vuxen..*suck* ett syskon kvar sen är alla stora.. vad ska min lilla mamma göra då?? och vem ska jag se efter?? Krille är inte så mycket att se efter för han sköter sig bra*asg*


Nu sitter ja här i soffan och slappar och tänker inte göra många knop idag jag ska ut och rida en sväng snart medans lilla solen är framme..


carro barro och lilla Lia ni är mina bästa kompisar!!!


pöss o hej leverpastej

 
 
En av dina bästa ;)

En av dina bästa ;)

12 mars 2009 09:01

WIIIIIIIIIIIIIIIII...imorgon kommer ni, fatta va jävla kul då :D
Mitt humör kommer stiga till skyarna, hihi.
Barna vill så gärna leka med er också så om du har täckbyxor och vill åka lite pulka med dom så vore det bra :)
Ska ringa dig om ett tag.
Pussen och kramen

http://lilja85.bloggagratis.se

 
Ingen bild

carro

29 mars 2009 18:44

men du är segare än jag att uppdatera :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 23 mars 2010 11:11

Hej alla glada! Ja nu har jag lagt bud på ett hus hemma på remmen.. Nu får jag hålla tummarna att byborna vill att man flyttar hem eller om de bara är ute efter pengar.. Jag gissar på de sista alternativet.   På jobbet har man blivit omplacerad...

Av Linnea - 16 december 2009 17:27

Ja nu har jag varit och tagit sprutan och de gick väl smärtfritt. Mamma ville att jag skulle ta den så jag gjorde de för lilla mamma. Måste tänka på att hon börjar bli gammal*ler*(bara skoja mamma) Nu är de bara två dagar kvar på skolan sen så sl...

Av Linnea - 10 december 2009 21:27

Jag hatar verkligen när det är stressigt de är oki med lagom stress men nu är det för mycket. Nu vill jag bara att skolan ska vara klar och att någon ersätter mig som kassör i föreningen så jag bara har jobb och familj att bry mig om.. De har var...

Av Linnea - 6 december 2009 20:27

Harry när han hade varit här en dag.. kom underfund med att man kunde sitta i blomman*ler*    God natt på er  och hoppas ni haft en trevlig helg!!   ...

Av Linnea - 6 december 2009 20:12

    Så här såg våran trapp och hall ut innan vi började vårat lilla projekt. Riktigta skabbigt om jag får säga det själv.          Gjorde ett försök att få de se lite bättre ut men ingen större lycka...   Så här blev det bit för bit*le...

Ovido - Quiz & Flashcards