Alla inlägg under april 2009

Av Linnea - 30 april 2009 08:57

Gud va roligt att ni saknat mig och mitt lilla liv*ler*

Och att du Anna hittat hit oxå*ler*


NU börjar vardagen dra ihop sig.. trodde jag i alla fall skulle få vara ledig på förmiddagarna nu igår och idag. Men nej då.. igår hade jag mentor träff och idag är de möte kl 10 sen så har de flyttat en lektion som ska ligga på fredagar tills idag kl 13:00 så vill jag hinna rida oxå.. hade ju vart som roligt de, Rättare sagt MYCKET roligare att rida på hästen än att sitta och lyssna på flinten på jobbet...


Jag kom underfund med något här i söndags... Jag har ingen kompis som jag umgås med här i sveg... Jag saknar de.. dumma dig Carro innan du flytta då hade jag 1 att umgås med och Linda när hon bodde kvar.. Vill någon bli min kompis?? Gud va jag låter patetisk*ler*


nu ska jag lägga mig en stund i soffan innan jag ska på möte..


pöss o kram!!!!!

Av Linnea - 28 april 2009 22:02

Gud va roligt de va.. vi träffades fyra tjejer med våra pollar och red ikväll..

De va 3 st 4 åringar och så min gammel momma på 16 bast*ler*

Alice gick väl si och sådär och de är tävlning nästa helg ändå... börjar bli väldigt nervös i alla fall. måste anmäla mig ikvälll eller i morgon om jag inte efteranmäler och då blir de dyrare..


I helgen har jag och Krille varit på en liten kärleks semenser till Helsingfors. De va så himla mysigt och fint väder hade vi hela helgen.. Skönt att bara komma bort en sväng och bara ta dagen som den kommer och bara njuta av varandra.. man snurrar in sig i vardagen så himla lätt.. De är sällan vi gjort något för oss själva..


 Hamnen i Helsingfors...


En jätte kyrka eller va de nu är*ler* kan inte ha koll på allt heller*smile*


Min älskling


Jag har missat lite dagar i skolan och de känns som om att man har så himla mycket att ta igen och man börjar känna sig smått stressad sen har jag massa bokföring jag måste göra klart i föreningen.. Man slits åt alla håll så man känner att man vill bara lägga sig och sova förbi allt.. Men de går ju inte*tipist*



Jag har gjort ljusa slingor i mitt hår*ler* lite vår/sommar fin


nu ska jag duscha av mig lite hästskit*leR*

pöss och hej

Ovido - Quiz & Flashcards