Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Min kärlek!!

Av Linnea - 30 mars 2009 19:57

Vill  bara säga att jag älskar min krille han är det bästa som finns... ibland inte men för de mesta är han go...*ler*


Ja vet att jag suger på att skriva i min blogg men jag har inte orkat... det är så mycket med jobb och skolan.. så man orkar inte skriva på kvällarna..


Nu sitter ja och pratar med lilla carro barro så jag blir lite distraherad*ler*

Nä jag får skriva sen.. carro pratar så himla mycket så de går inte att skriva..*ler*


pöss pöss

 
 
Ingen bild

Carro

30 mars 2009 23:07

Kanoners..en uppdatering :D
Kankse inte så mycket men det får duga.
Jag pratar väl inte så mycket..hihi
Pussen

 
Ingen bild

Carro

16 april 2009 16:28

Och här uppdateras det lika bra som vanligt..haha :)
Ska ta och ringa dig ikväll för nu var det ett tag sen vi prata.
Pussen och kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 23 mars 2010 11:11

Hej alla glada! Ja nu har jag lagt bud på ett hus hemma på remmen.. Nu får jag hålla tummarna att byborna vill att man flyttar hem eller om de bara är ute efter pengar.. Jag gissar på de sista alternativet.   På jobbet har man blivit omplacerad...

Av Linnea - 16 december 2009 17:27

Ja nu har jag varit och tagit sprutan och de gick väl smärtfritt. Mamma ville att jag skulle ta den så jag gjorde de för lilla mamma. Måste tänka på att hon börjar bli gammal*ler*(bara skoja mamma) Nu är de bara två dagar kvar på skolan sen så sl...

Av Linnea - 10 december 2009 21:27

Jag hatar verkligen när det är stressigt de är oki med lagom stress men nu är det för mycket. Nu vill jag bara att skolan ska vara klar och att någon ersätter mig som kassör i föreningen så jag bara har jobb och familj att bry mig om.. De har var...

Av Linnea - 6 december 2009 20:27

Harry när han hade varit här en dag.. kom underfund med att man kunde sitta i blomman*ler*    God natt på er  och hoppas ni haft en trevlig helg!!   ...

Av Linnea - 6 december 2009 20:12

    Så här såg våran trapp och hall ut innan vi började vårat lilla projekt. Riktigta skabbigt om jag får säga det själv.          Gjorde ett försök att få de se lite bättre ut men ingen större lycka...   Så här blev det bit för bit*le...

Ovido - Quiz & Flashcards