Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Lite av varje som hänt under helgen ch veckan*ler*

Av Linnea - 28 april 2009 22:02

Gud va roligt de va.. vi träffades fyra tjejer med våra pollar och red ikväll..

De va 3 st 4 åringar och så min gammel momma på 16 bast*ler*

Alice gick väl si och sådär och de är tävlning nästa helg ändå... börjar bli väldigt nervös i alla fall. måste anmäla mig ikvälll eller i morgon om jag inte efteranmäler och då blir de dyrare..


I helgen har jag och Krille varit på en liten kärleks semenser till Helsingfors. De va så himla mysigt och fint väder hade vi hela helgen.. Skönt att bara komma bort en sväng och bara ta dagen som den kommer och bara njuta av varandra.. man snurrar in sig i vardagen så himla lätt.. De är sällan vi gjort något för oss själva..


 Hamnen i Helsingfors...


En jätte kyrka eller va de nu är*ler* kan inte ha koll på allt heller*smile*


Min älskling


Jag har missat lite dagar i skolan och de känns som om att man har så himla mycket att ta igen och man börjar känna sig smått stressad sen har jag massa bokföring jag måste göra klart i föreningen.. Man slits åt alla håll så man känner att man vill bara lägga sig och sova förbi allt.. Men de går ju inte*tipist*



Jag har gjort ljusa slingor i mitt hår*ler* lite vår/sommar fin


nu ska jag duscha av mig lite hästskit*leR*

pöss och hej

 
 
Ingen bild

Carro

29 april 2009 15:59

VA..ne men är det sant..Linnea har uppdaterat :D hehe!
Alltid lika kul att läsa vad du gör...änfast vi pratar ganska mycket :)
Pussen och kramen
Ps. vilken snygging på sista kortet!!

 
Ingen bild

Anna W

29 april 2009 16:37

Haha det är inte klokt vad man hittar på när man sitter och slösurfar:)
Kram kram

 
Millan

Millan

30 april 2009 00:23

Vad kul att du äntligen skriver nått :)
Härligt att åka bort en sväng, och åka båt ;) Skriv oftare nu sen :P

http://www.millanohinkas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 23 mars 2010 11:11

Hej alla glada! Ja nu har jag lagt bud på ett hus hemma på remmen.. Nu får jag hålla tummarna att byborna vill att man flyttar hem eller om de bara är ute efter pengar.. Jag gissar på de sista alternativet.   På jobbet har man blivit omplacerad...

Av Linnea - 16 december 2009 17:27

Ja nu har jag varit och tagit sprutan och de gick väl smärtfritt. Mamma ville att jag skulle ta den så jag gjorde de för lilla mamma. Måste tänka på att hon börjar bli gammal*ler*(bara skoja mamma) Nu är de bara två dagar kvar på skolan sen så sl...

Av Linnea - 10 december 2009 21:27

Jag hatar verkligen när det är stressigt de är oki med lagom stress men nu är det för mycket. Nu vill jag bara att skolan ska vara klar och att någon ersätter mig som kassör i föreningen så jag bara har jobb och familj att bry mig om.. De har var...

Av Linnea - 6 december 2009 20:27

Harry när han hade varit här en dag.. kom underfund med att man kunde sitta i blomman*ler*    God natt på er  och hoppas ni haft en trevlig helg!!   ...

Av Linnea - 6 december 2009 20:12

    Så här såg våran trapp och hall ut innan vi började vårat lilla projekt. Riktigta skabbigt om jag får säga det själv.          Gjorde ett försök att få de se lite bättre ut men ingen större lycka...   Så här blev det bit för bit*le...

Ovido - Quiz & Flashcards